Супровід
Якісний супровід програмних продуктів є запорукою стабільної ефективної та безперебійної роботи Вашої організації.
На додаток до гарантованого обслуговування ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:
- Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
- Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
- Консультації по «гарячій» лінії - по телефону та електронною поштою
- Виїзд фахівця для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій
- абонентське супровід
- Регулярна підтримка наших фахівців забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.
- Індивідуальні програми обслуговування
- Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості Вашого бізнесу.
- Разові виклики фахівців (сервісні виклики)
- Користувачам, які мають в штаті власних фахівців з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанта регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику фахівців.
Ви можете вибрати найбільш зручний і вигідний для Вас варіант супроводу, вартість послуг уточнюйте в розділі «Вартість послуг».
- Заявка на організацію супроводу